GodSöndag...

hjjjaaa, pigg å alert, eller NOT!!är i den mest sjuka förkylningen jag varit med om, va är vi inne på nu, typ 4.e veckan??aaaaaaah...

men iallafall sååå gjorde ja å baby pizza igår, blev ett njaaaaaaaa;)haha...blir nog bättre nästa gång!Sen blev de film, brände hos johan å issa, Fools Gold, hade liiite höga förväntningar tror ja??tyckte den mest var utdragen och hopplös, fick ALDRIG stämma:Pmen men!Sen måste jag rekommendera 2 dagar i Paris, sjuuuukt bra!!ellee, ja allt är ju relativt;)

Så är man på jobbet igen, Nina har lyckats få ryggen halvt av så hon ligger ganska still där hon ligger, KEWL!!huuh:/stackars!!!Rikard fick rycka in från boden, annars hade Anna fått slita sig från Sex And The City(heela säsongen)!!!;)ne men de blev ju bra tillslut!

Shitt vilken nyys, haha fontänen!!

Ne nu jävlar måste jag nånstans, får ju åt nerverna snart!!!ingenstans sen Svalbard, helvetess!!Men vi ska fan ta en weekend, bara mysa på å shoppa jääärnet:)bara därför ska jag jobba mig galen!!haha!

jaja, over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0