????

Tisdag, är sådär lagomt seg, 8:e dagen i streck ja jobbar nu!längtar nå kopiöst till lönen, sjukt nyfiken!får se vad man kan tänkas få:)

Sen är det så, att där vi bor har vi som sopnedkast just bredvid huset, vi har där en "sopgubbe", ingen vanlig dock utan han gräver och behåller det han hittar, typ en brödpåse!Vi har spekulerat mycket i det där, han måste ju vara fattig?MEN, han bor ju i stan plus att vi för några dagar sensåg att han faktiskt är skribent för en tidning?hmm, ganska läskig också, jag har en vana att strutta runt i shorts och bh, skönast i wirrrlden, men inte så kul när en gubbe står å stirrar in helt plötsligt för att kolla om man ser hans bravader, känner liite obehag kanske:Pmen men, han gör säkert någor behövligt??Han tänker väl "Finders Keepers, Losers Weepers" haahahah!!eller nåå...


Nu är jag i Harry P träsket igen, gud så spännande:Pmåste kolla upp när nästa film kommer!!!undrar när den där Bilbo filmen skulle komma??braaa filmer, braaaa!!


För övrigt så mår jag himla bra, trött å sliten men braa!!säger bara, det är tur att du finns baby:)

Blev  psykless igår också å färga håret på mig själv, går bara om Issa i jobben hela tiden så jag slet igenom håret, bra blev de, satans skönt att få de gjort:)nånå, nu ska jag göra nå, slappa typ, tills rasten är över iaf!!!

Pejjjzzzzzzz



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha men hjääälp, får se upp med vad man slänger i sopnedkastet från och med nu :D

2008-07-16 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0