WHHOOOSSCCCHH

Sjukt länge sen var det nuu!!
Slarv på hög nivå, fast så går det när man inte har dator:P
Men nu har vi fått jacket iaf!!GRAATTZZZ 
Äntligen, inte är jag nå less på att vänta. Hujjaaa....


Sitte hos walle och kliar mig i skallen,
är tvingad att ha tomteluva på jobbet.
Den är dessutom för stor så jag ser ut som ett dumt barn?
Men är väl sött eller nå?
Den kliar då så förbannat, och varmt bliree, aaaahh!!
Ofta man kan köra järnet när hjärnan snurrar.
Jaja, snygg frilla har man varje dag också.

Julmiddagen i helgen, hohoo;)
Crilles svid är extremt sjukt snygg,
svart kostym, svart skjorta och grymt het slips!!
Ska tvinga han till en bild på lördag;)
Själv ska jag ha mina Miss sixtys, ett  svart linne med en
söt julrosett från Gina Tricot och en kort liten jacka med
blomspets från GT, men vilka skor man ska ha är frågan?
Det löser sig.

Slinga Issas hår igår, blev himla snyggt, är grymt sugen själv.
Tror det blir att boka imorgon på Hairteam.
Dom är bäst;)tror det blir så....highlighta upp sig litte;)

Krit är krokig i ansiktet, haha....tror inte han ställer upp på bild, jajja;P

Och nu så är jag hälsosam ska ni veta, inte nog med Rosenrot.
Kom fram till att jag hade järn brist så varje morgon tar jag mig en sup järn,
en sup Mivi total och en tablett rosenrot. Sen är jag på TIPPTOPP!!
Känner mig grymt mycket piggare och gladare:)
Avslutar sen på kvällen med ett lugnande grönt te, kommer inte ihåg
vad det hette nu! Men gott är det med lite kanel smak m.m.

Snart klar med julklapps köpen också, tror ja:P


Imorgon blir det en härlig mysdag, ledig:)mmmmm

Nå nu ska jag väl börja dra mig hem, hem till baby;)

heeeeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0