well hello

Lite slut i roten kan man väl säga!!Usch...
Jaaahaaa...va ska man skriva, har varit soffliggare flera dagar nu så??
Men men...

Julen kryper närmare, börjar få lite värme i kroppen;)
Har julpyntat, de har jag, köpt världens grymmaste lilla gran
på EM, eller de kanske jag skrivit, men fin är den!
Modern, om man säger så, fast mer modernjulsaker blir de inte,
man ska hålla på det gamla, de ska man...nästan allt iaf:P
Roligt me massa mode tjaffs också.
Men det traditionella röda, silver, guld och tomtar hit och dit försvinner då ALDRIG!
Innan jag skulle ha en vit, svart eller rosa gran!!!wäääääh, snacka och HÄDA!!!

Så får vi hoppas på snö då, ta i trä mina vänner!!!!

puss



     

Jag idag med sötaste koftan och min go baby;)


Har även nya jeans, HAALP va snygga dom är, vem kunde tro att miss sixty kunde ge mig pleasure;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0