MER JUL GE MIG MER JUL

Det tråkigaste med julen är att den tar slut så fort,
man myser på dagarna innan, pyntar, köper julklappar,
tänder ljus, äter gott, ser bra tv m.m. Men sen är det över
efter 24:e, svaappp så var julen över, igen, TRÅKIGT!!!
Jaja, nu ska vi njuta av det som komma skall:)

Har faktiskt inte önskat mig så mycket spec i år.
Är bara nöjd av all bra tv och mat:P
Familjen också då, och spela spel!!!
Var Grinchen på tv idag, en av mina favvo julfilmer.
Fast har redan hunnit se den ett par ggr innan:P
Har ju den som sagt på DVD, haha!!!Några andra feta
julisar är ju Ensam Hemma 1 och 2, The Nihgtmare Before Christmas,
Ett päron till farsa firar jul och Tomten är far till ala barnen:)det kallar jag stämmning!!!

Ikväll så bakar vi då, lite pepparkakor och knäck.
Har även tjyvat på skinkan och hemmagjord risgrynsgröt
smakade bra i kistan;)
Är lite trött och risig om man säger så, var ju julfesten igår
with a BIG J!!Auto Ojanperää i Torneå, FAN va trevligt det var.
Crille har grymma chefer måste jag säga, väldigt härliga!
MR Ojanperää var ju också där, han var som en liten farfar till alla:)
Hur mysigt som helst, har aldrig träffat på en chef som varit så omtänksam.
HÄRLIGT!!!Men somnande gjorde vi inte förän klockan 6, finsk tid;)heeh
Det var middag, minglande, klubbande och efterfestande uppe på hotellrummet.
Jag njööt för fulla muggar:)
Himla trevligt att jag och Crille fick komma bort nånstans tillsammans.
Är grymt nyttigt att vara med varandra i andra miljöer, han är bäst,
end of story:)
Han orkade inte riktigt med baket idag:P
Men trots bakisheten så nog hann vi med en IKEA sväng!!!MMMMM
Massa roligt köpte vi, nya kuddar, badrumsmatta, handdukar, påshållare(?),
STORA STORA pumlor, väggdeko m.m, kommer inte ihåg:P
Sen hr vi även införskaffat en JULGRAAAN!Inte riktig dock men skit samma!
Så när jag kommer hem blir det pyntande för fulla muggs;)
MYYYYS!!Galet....är himla glad.

Men men, nu ska jag glögga!

GOD JUL




                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0