Livstrött

Såååå fruktansvärt!Vill bara sooova å sooova å sooova!
Men kan säga att det var skönt att vara ledig idag efter många dagars jobb:)
Hujja. Så man har fått slappna av lite idag.
Varit runt omkring me Johan oxh Alec, käkat lite julbord och sånt.
Köpt en grym julgran:)hohooo...en liten då, vit me pärlor som girlang.
EM rules!!Måste fan ha nya barstolar, går ju inte att sitta på nån snart:P
Det blir ett senare projekt.

Mjjaahaa, är hos Johan å Issa nu då, är med Alec,
bilen strejka efter vägen för Issa så Johan var tvungen att komma
till undsättning.
Crille är och spelar bandy, nu är de bara jag som är slö och fet i den HÄR familjen:P fan!!haha...
Ne men jag skaaa, eller mååsteee, är ju som en ihop torkad gammel kärring med höftproblem.
Tragiskt i 21års ålder. Det löser sig.

Vi hyrde några filmer här i Söndags, BARA 5 för 100, så nu har vi;)
Har hunnit se Pirates 3 och Gangster, ingen av dom var direkt märkvärdiga tyckte jag.
Men sen har man varit på ett rätt slött humör också:P

Alltså detta eviga mörker!!!BLIR TOKIG!!Måste fan slänga mig i solariet.

Jaajaaa, ska se lite Svamp Bob Fyrkant med Alec nu och inta soffläge, oohhhnoooo,
ZzZzzzZZZzzz lär det bli;)


hej


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0