Afton

Ja nu är den här!Är så varm och avslappnad i kroppen hur skönt som helst.
Man har hunnit med lite skink och blöta frukost, hälsa på min kisse Issy (var nog bland det bästa),
se Kalle Anka och öppnat lite julklappar;)Jag och Crille tjyvade lite inatt, han fick en tröja av mig,
chansade hejvillt, en v-ringad svart tröja med vita ränder, kasual och snygg, HAN TYCKTE OM!!hihi!!
Och snygg är han i den!Saknar min bubbs dock, han är hos mamma, fast vi ses ju sen. Helt töntig!
Men så är de bara! En annan sak han fick var en askkopp, sjukt dum julklapp men nu slipper jag att
han använder glas iaf! Var väl en liten pik kan man säga, jag hoppas han slutar me skiten. Även fast jag
själv tycker om att ta mig ett bloss nångång. Jaja, man lever bara en gång:)
Nu vankas det Mousserande vin här också!MUMMAAA...

Och vet ni vad Crille fick av sin pappa i julklapp, BUZZ!!!AAAAHHHHHHH!!!TROR ni jag ska spela nåå!!
Är ju det bästa som finns, frågespel, älskar ALLT som har med frågor att göra, postkodsmiljonären, Trivial
Persuit, Cranium m.m, såååå grymt kul!!Slår ALLA spel, förrutom Monopol och Diamanten;)
Så nu kommer jag nöta på ny PS3:an!Måste skaffa mer spel också.

Alltså jag fick ju det gulligaste i världen som man kan få i julklapp! Kajsa, Crilles 6åriga lillasyster hade gjort
julisar åt mig, är lätt det bästa man kan få:) Ett kort och en teckning/pysselgrej hon hade gjort.
Sen fick jag även julisar av hans pappa och styvmamma, en bok, Slutet på sagan var bara början av Janelle Brown,
verkar vara grymt bra!Plus en ljus stake från Duka, Stockholm Design, sjukt snygg! Hade kommenterat att dom hade en så snygg ljusstake när jag var där sist, likadan då, så dom snappa upp de:) Nu måste jag verkligen ta mig tid att läsa klart alla böcker jag börjat. Har ju Harry Potter och en bok av Rosamunde Pilcher jag också håller på med.

Har inte haft julklappsöppning här hos mamma än, är gryyymt nyfiken där dom ligger och ruvar under granen!
Men först blire julbordet, som jag har längtat, nog för att jag har frossat i skinka några dagar nu men! Längtar mest
efter ägghalvorna med kaviargrädde och gravade laxen med farmors hemliga recept sås;)

Kvällen består sen av massaaa spel, mammas och Ulfs hemliga julklapp är ett Wii till sig själv, haha.  Massor med sällskapsspel också förståss, vin, glögg, godis, mys m.m!

Nå God Jul på er alla, hoppas ni får en lika lugn jul som jag:)

Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0