Tungt

Kära söndag!
Trolla bort min bakisvärk samt kvinnovärk!
är inte upplagd för sån här smärta, jag kommer börja grina.
Jag och Erika har två saker gemensamt idag, just det jag nämnde,
det är svin kul, och ingen som helst liten värktablett!

Var i pite igår, knappt märkvärdigt, men mycket folk ändå.
Den årliga höstcruisingen var här!
Var ändå bättre än på många år men var inte så laddad:)
har som börjat tappa suget!nästa år blir de nog att vara chaufför!
om jag nu lyckas ro i land kortet;)men det ska jag!!!ett löfte,
nu måste det hända grejer:)

haha förresten, här i veckan när jag hade min tröga dag så skulle jag spatsera ut från personalrummet,
när jag då halvspringer mot dörren frågar min kollega hur det går att räkna kassan,
slänger då en blick på henne, missar handtaget och skallar dörren!släpades halvt ner.
Resultatet känner jag nu i pannan:P




Och NU vill jag ha internet, är handikappad!!usch!!
men snart så, snälla galären skulle dra in här i höst:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0