tråkigt

Har en sjukt tråkig och tung dag idag!Har ALDRIG varit såhär mörk under ögonen, ser ut som att jag har två blå ögon!Trots att jag har sovit förvånansvärt bra så känner jag mig totalt nedklubbad!!huuuh...
Behöver verkligen sova, fast jag inte behöver det egentligen?What is the problemas???
Börjar väll få grått hår snart också?Blir soffan när jag kommer hem, ska inte prata med nån!Eller två kanske, Crille och Carro, på sin höjd iaf;P
Sitter här i kassan och inspekterar mina utarbetade, gamla ögon, hahahaha, klagomuren!!
Det är nog det enda jag gjort idag, klagat!Och hängt upp sockar:Pvilket faktiskt ÄR det tråkigaste!
Han som skickar dom är verkligen ivrig att tömma sitt lager, men vårat då?:(var så fint å tomt förra veckan!JAAAJAAAA...haha...kan skriva en annan gång när jag är lite roligare:P


Länkar till grabbsen, så sjukt braaaaa;)
http://www.myspace.com/p0leshift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0