The botten is nådd

Har allvarliga tankar på att förändra håret så förbannat!!det kommer blir snyggt, det vet jag.
men det kommer ta lång tid och det kommer gå kopiöst mycket pengar!
men jag måste göra nånting, är sjukt less. Samma look sen åttan kanske?
nja förrutom rycket av rödhet där vid 18års ålder:Phojjaaaa....
ska iaf gå på diverse salonger på måndag och kolla läget.

Lördag är det också idag, sista helgen med relativt varm sol för iår:(böööööööööööööööl!!!
förbannade sommar säger jag bara!
hur som helst så är det jobb också så man får inte se solen!hmm...bittert:)
kändes fan som att jag var bakis i morse också, eehhm?rörde inte en droppe igår!

still in tha blogg insomnia!!herreguuud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0