Sista daaan


Ja för en stund iaf;)
lalalallaaaaaa, ledig imorgon, helt underbart skönt efter sex dagars arbete!
är fruktansvärt slut i huvet!har knappt gjort annat än å arbeta hela sommaren!
Önska att det hade varit nånting lite vettigare men man fick härda ut, me gamlingarna då,
tur som fan att jag fick lite omväxling på dollar annars hade jag dött:)
men men, allt blir ju träligt tillslut!
Måste komma på vad jag ska göra med mitt liv snart känner jag!I nånting ska jag bli stor iaf:)
blir inge läkare iaf, kanske civil ekonom, kanske jurist?donnooo??
jaja, man brukar ju säga att man får en vision och då bara vet man!får hoppas!

håller på att somna i kassan, fick en attack för nån vecka sen och kunde verkligen inte hålla upp ögonen!
fick verkligen kämpa för att konsentrera mig på det jag gjorde, fattade inget av pengar eller varor överhuvudtaget.
Var i en total dimma!måste sova en stund på lunchen(om man nu får) så man orkar med resten av dagen!
tur att man går förmiddag och slutar fyra:)
ska pola järnet me soffan när jag kommer hem!
hujja måste börja me rimliga tider på kvällen.
Finns en stund på dagen när jag skulle kunna somna var som helst och när som helst!
helt sant, skulle kunna lägga mig å däcka i tio min!fattar inte varför de blir så?

har ju förresten tatuerat mig;)jag å johan hade jävligt roligt å trockla ihop en liten blomma på vristen!
den blev fan bra, ska lägga ut nån bild!han gjorde konturerna och jag färgla!
är fan bland det roligaste jag gjort, sitta å nöta på sig själv:)
Är ju nån vecka sen nu så alla skorpor är borta och den är fin å slät!
är nöjd som fan , är ju faktiskt ett hemmabygge, sjukt roligt minne om inte annat!

jeeooo...men ska äta lax å potte nu, lite rester från igår;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0