pufffpingla

blev man igår!!elle nå:)

Vilket mähä jag är, skrev stödord snabbt här igår för att jag inte han i kassan!
sen glömde jag bort de:Pfint inlägg jag haft då!
nånå, hur som haver så blev de lite utgång igår!
starta hos Mia på örn, spela lite GH, drack öl å garva:)
sen in till stan och helt plötsligt var man hos chefen i O´learys huset,
dålig lägga, eeeeeehm, njaaa:)fan bland de värsta jag sett!
som ett slott fast i en lägenhet på 110 kvm!!
läckert var de iaf:)då blev det en grogg sen cleo!
var inte så märkvärdigt men lite succé gjorde ja me luggen ändå;)
och träffa sånna man inte träffat på ett tag!
har ju fan varit som gömd i våran lilla lägga:Pingen klagan men;)



satt och spekulera i vad som skulle vara så nyttigt med mörk choklad?
är ju ungefär lika mkt av allt som det är i vanlig egentligen!
fettet och kolhydraterna. Är väl sockret.
Hört att det ska vara bra för hjärtat också?
Tänkte bara, äter inte mörk choklad själv, tycker det smakar päck!
men tror jag måste testa en vi har här på dollar, fast den heter milk iofs,
men innehåller samma mängder av allt som det gör i den mörka?
ja det återstår att smaka!

ska ladda med lite advokado nu, är som lite trött i huvet på nått sätt:P

myyyys i mängder ikväll, vi har knappt sett varandra på flera veckor, helt tomt:(
men nuu så!!annars blir jag tjurig och kastar palt;)

åhhh kom på att jag ska på paltmiddag hos mamma idag btw!!gooooodt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0