nyyys

Hela hjärnan håller på att lossna!!gaaah!!fy fan...börjar kvart i sju idag, är helt slut i roten fan!
Duscha å jävla joxa på hära, uuuusch!!vill bara boort bort bort bort!!

HAAAA liite jag ska gadda mig sen!!snacka om minne för livet:P EN BOMMAA!!


Hjjaaaa, kalas i helgen!!
Torsdag tog man en öl me Carro å Skorpan;)haha...glodde lite rix!!Brolle IN MY HEAAART!!FTW UG/&/%G)U)=JMKKLLLLLLO)=)?)?)?#"!#W#"#
Fredagen var himla mysig, Issa va meeee wiihoooo!!!å baby:)de satt fiint!
Lördagen började ja me å jobba sen slet ja upp baby då blev de thaikäk å pelllikopterrr!!!satans kuul:Dabsolut värt!
Sen var de seeeegt, haha, for runt som nå vantar där i vimmlet!var ju INT NÅÅ folk på Winnerbäck!!hoojja, kärringar som slogs till bajjamajjorna för att lätta på 1dec blåsan!galet, satans kossor!!men mys me kom ihåg mig och kom änglar, mmmm:)
Kort sagt, njjjaaaaaa, men de funka:)

Haha BTW gumman, du har väl hört talas om synden straffar sig själv, skulle börja knipa om jag var du, ditt beteende är inge bra för din karma:)sluta fega, BRING IT!!WHOOOS THA BIIAAATCH NOOOW haha!!pusss på dä:)


naaeee men va säger ni, kanske man ska göra nytta:)dollar imorgon!!sista veckan nästa på kallkällan!!THAAANK YOUUUUU!!!skulle kunna skriva en bok om stället, hojja!!jaja....


heeeeiiiiii

Kommentarer
Postat av: Hitler

Va ärre för hoe som muckar med dig?? Lååååt mig gissa plzzzzzzzzz ;) i think i know

2008-08-06 @ 20:11:20
URL: http://youfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0