men snällaa

kom på hur blogg nördig jag blivit egentligen?
Hur man bara har dykt in i ett hav av blondinbellas, kenzas, peyres, rosings + sina vänners små utlåtanden!
Svin kul men trodde aldrig att jag skulle fastna:Pär ju hur kul som helst!Läsa om andras liv, nu slipper man vara nyfiken iaf;)haha...ne men det är kul å se vad andra har för syn på olika saker, också iaf;Ppppffftttt...haha

nååå nååå, snart är de slut på den här dagen!smärto dag:P

fan, saknar redan johan, issa å alec!!helvetes va ska dom till gävle och göra!:P
fast dom kan ju behöva en del semester iaf, spec gråhåriga issa:)
ska skicka dig till det fetaste spat i världen så fort jag blir miljonär;)är nära nu!!det känner jag!!haha

men men, ska räkna lite pengar nu!!

Kommentarer
Postat av: Siddharta

Mmm and I love it!

2008-08-20 @ 10:04:14
URL: http://surasani.blogg.se/
Postat av: Erica

haha jag skyller mitt blogg beroende på elin;P

2008-08-20 @ 19:56:28
URL: http://dooit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0