hah

Nog är det väl fan att man ska få dåligt samvete av att se Anna Skipper!!
blev inge mer hamburgare, gjorde en hårdbrödmacka  med sallad ist:Pphaaaa...
iofs har jag tappat det där sunda jag följde för typ ett år sen,
men nu ska det blir ändring till hösten:)

har varit så sjukt ledig idag, sovit till sisådär två:Phaha...
sen gick jag på stan en sväng, nu har jag äntligen fått till det i mitt omöjliga fönster,
blev grymt snyggt:)hohoo...köpte mig en lång kofta också, svart, den har jag också längtat efter:)
fyyyy va fina grejer det finns nu, ska inte gå på stan.
skulle egentligen vara ledig imorgon men kent ringde och behövde, har ju haft min lediga dag så:)

ska kika lite mean girls nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0