Fan

Alltså jag kom fram till att jag ALDRIG läst en killes blogg, kanske för att jag inte gjort nå research heller direkt, hade varit kul om det hade varit nån i min närhet och inte typ idol Danny också, så killkompisar, fixa blogg;P

Sista dagen imorgon, HAAAALLELUUJA!!sen blir de dollar å dollar å dollar!!!!:)

Lätt skönaste dagen på länge också, brutalt bra med lite sol, endorfinerna barra sa hallåå!!
gick på roasters me Carro och Skorpan, smällde en Croque monsieur, jeffla gott;)fast vart typ mätt på bön salladen!

Snart måste det ske lite förändring, kommer bojkotta världen annars, på sant:)typ bara ny frilla eller nå??sen bli miljonär också, är en viktig punkt!

Fick ta mig en tripp till down town heeerrtzz å baxa min laddare jag glömde igår, lite ssscchhlaarv, inga batterier i NY telen lixaaaam:)

mmmm men inte hade jag så mkt mer å skriva!!

pööösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0