Dufvemålavatten och Advokado

Typ så såg min lunch ut idag, plus sallad, tomater och makrillsmacka, gud så nyttigt:)
Reward till mig!fast grejen var ju den att jag glömde fetaosten och kyklingen!
jaja, bättre lycka nästa gång då:)

Tänkte att jag skulle skriva nånting intressant, men har inte så mkt på lager:P
jobbar nu, har väl sisådär 40 PALLAR på lager, mer:(
sen jobbar jag stängning med min huvudvärk också, skitigt!!!
snart är rasten slut, elva minuter, då blir det kontorsavdelningen!
LÄTT ROLIGAST!ehm naee:)

kanske utgång imorgon då, blev tillfrågad av kollegan.
Skulle vara trevligt men har inte åldern inne för 23års färjan:P
men brukar gå ändå;)har varit ut EN gång på heeela sommaren!
inte för att det känts så viktigt, sommaren är till för att förbruka öl på gräsmattor:)
börjar suga lite i tarmen nu?

nånå, ska försöka komma på nån bra outfit till imorgon tänkte jag:)


peejjzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0