Det är inte mitt fel...


Det är inte mitt fel att du på något sätt ser dig som vis här i världen, inte mitt fel att du är värdelös, inte mitt fel att du mår dåligt, inte mitt fel att du är missundsam mot alla, inte mitt fel att du tappar alla, inte mitt fel att du aldrig är nöjd, inte mitt fel att du behöver högre makters hjälp, inte mitt fel att du är falsk, inte mitt fel att du är arg, inte mitt fel att du är bortskämd och självisk,  inte mitt fel att vi inte kommer överrens, inte mitt fel att du inte kan släppa mig, inte mitt fel att du blandar in mig i något jag inte har något med att göra!Och sist men inte minst, det är inte mitt FEL att det du vill ha är MITT!

Ja, såå nu hoppas vi att vi kan se framåt:)sluta jiddra faaannn!!

Så blir de grill skiva me Ante å Sara ikväll, förjävla trevligt me tanke på att ja inte träffat dom på hundra år:)

Men först ska ja sluta å sen hem å pussa på min päälsk;)


CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0