brrrrr

Gokväll!!Är sjukligt frusen idag, sen ja vakna har jag velat krypa in i pälsen på en mammutt  eller nå!!
börjar bli lite bättre efter ett glas vin man blev bjuden på här av Carro, himla shyrre;)
men trött så förbannat, full av ett halvt glas vin?och röksugen, men guuuu!!
Baby får komma hem snart å bjuda på en, en puss hade inte heller suttit fel;)




så har man jobbat ännu en dag, helt förvirrad dag må jag säga!Börja me att jag å erika får ränna till busssgods å skicka en kartong me spjut till gällivare, för att DOM ska bygga butik där, sur å dum i huvet var hon som ringde också!!
kul att ha henne som butikschef sen, härligt väärrlden!!sen möttes man av ännu en sur f#### på bussgods!kartongen var faktikst grymt tung, va tjockisen än sa;Phm!
då tyckte faktiskt vi att vi förtjäna en frukost på maaacideee!!
Jag tog McToast, Hash Brown(haha bra där me namntänkandet) å juice;P
sjukt smaskens!!sen jobba vi bra, fast hela dagen var ändå virrig dom??
jaja!blev bättre när jag fick komma hem å laga mig lax å potatis me dillsås å sno en puss av pälsk innan han skulle till gräsklipparna å nå mer för att rekonstruera:P


usch, ska inte gå på stan, lite svårt när man bor här men, hittar så sjukt mycket!
fan fan fan faaaan är såå mkt grejjer, så mkt man behöver, verkligen:P
fast har iofs köpt fyra par skor den här månaden??haha, men va fan, rea, gudars;)
nåånåå!Prata me issa här tidigare, en lyyyyrisk sådan som var helt galen i storleken på Gina Tricot i gävle;)
man får väll flytta dit då:P

vin vin vin, sjukt gott!hade velat ha lite oster bara!

fan att jag saknar skolan, så jävla dum man var som inte tog vara på den tiden!
alla människor och all lärdom!fan...jaja!WHAT GOES AROUND COMES AROUND!den låten är ganska bra förresten:Pgammal men bra!!

fan också, snart ska det sitta med en HIM konsert, helvetes underbara band!
skulle dö, grina och sjunga:)huuh. What A feeling!!måste klämma in lite go musik hära i slutet på eran;)



 




Helt fabulouse JU!!!!!:)det barra gaaaaalar toner ur mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0