aaah

 Nu fan har ja ny frilla och issa ska snart kladda i färg;)så sjukt härligt!mmm, mycket gladare...

köpte två jackor igår, kunde inte bestämma mig,
men sen när jag kom hem insåg jag att båda såg ut som skit!!
eller den ena var fin men inte en sådär alltiallo jacka som jag vill ha mig!
JÄVLA STAN!!finns ju ingenting!iofs har jag inte kollat överallt:P
hinner ju inte, jobbar jämt!suck...jobar helgen också, KEEWL!!NOOOOT!
jaja, är pengar pengar pengar;)

luktar inge gott här, issa byter blöja!!haha...han har snygg stil när han bajsar, greppar tag i bordet och blir knallröd i ansiktet typ!!hah...ne men inte så farligt:)

fick ju värsta volymen i håret!himla fint, måste nog köpa det där Dust It!

alltså deras lille är ju inte att leka med söt, guuud vilken valpiis:)och milo heter han!MITT FÖRSLAG!!
inte för att stoltsera meeeeen:P

ska ta och läsa klart SOLO här nu, fixa håret!


BTW, Grain Delight chipsen med lätt créme fraiche är INTE att leka med!!MMMMM
mindre fett OCH kolhydrater:)men sviin gott!

pusss på crilleee;)

jajaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0